piątek, 13 lipca 2018

Kathryn Croft "Nikomu nie ufaj"


gatunek: thriller psychologiczny 
autor: Kathryn Croft 
liczba stron:  363 

        Czy do końca można poznać drugą osobę? Jej motywy? Uczucia? Czy może po latach okazuje się, że nie mamy pojęcia kim jest nasz partner/ partnerka, żona/mąż? A może sami siebie nie znamy?
         Zachęcona pozytywnymi opiniami i recenzjami sięgnęłam po książkę Kathryn Croft, jest to pierwsze jej dzieło, które miałam okazję przeczytać, czy ostatnie? Sama nie wiem. Do tej książki mam sprzeczne uczucia, z jednej strony skupia się na ludziach ich przeżyciach, motywach. Można doskonale wczuć się w rolę głównej bohaterki. Jej decyzję wydają się rozsądne i logiczne, nie irytuję tak jak ma to miejsce w innych powieściach. Z drugiej jednak bardzo brakuje mi akcji, mało się dzieję. Brakuję mi śledztwa i jakiś zwrotów akcji.  Co do zakończenia... rzeczywiście bywa zaskakujące, a byłoby jeszcze bardziej, gdybym już na okładce nie dowiedziała się, że ma być "szokujące", przez co w trakcie lektury zaczęłam rozważać opcję, które wcześniej nie wzięłabym pod uwagę i muszę powiedzieć, że... połowicznie trafiłam.Czy Wy traficie... chyba musicie się przekonać sami.. 
         Książkę oceniam na 7/10, nie mogę powiedzieć, że była zła, bardzo szybko się czytało, ale jednak zabrakło mi tego "czegoś". Mimo wszystko zapraszam do lektury przekonajcie się, czy macie takie same odczucia, a może jednak zakończenie naprawdę będzie niespodzianką :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz